Prowadzenie własnej firmy może być wyzwaniem i ekscytującym przedsięwzięciem. Jednak pochodzi z jego sprawiedliwej części wyzwań też. Jeśli myślisz o rozpoczęciu własnej firmy IT, istnieje kilka rzeczy, które należy rozważyć przed zatrudnieniem hurtowni IT. Zatrudnianie hurtowni lub dostawcy usług dla osób trzecich nie powinny być traktowane jako produkt hurtowy.
To dlatego, że zatrudnianie takich firm może albo zrobić lub złamać swoją firmę. Oto kilka rzeczy, o których należy pamiętać przed zatrudnieniem jakiegokolwiek dostawcy usług dla osób trzecich.
Hurtownia IT – jak wygląda proces zakupowy?
Kluczem do wyboru partnera hurtowni IT https://alstor.pl/ jest to, że masz jasne pojęcie o ich modelu cenowym. To pomoże Ci zrozumieć zakres ich zaangażowania w różne aspekty działalności i ile na tym zarabiają. Jako nowy lub mały właściciel firmy, możesz nie być świadomy różnych modeli cenowych, z których korzystają partnerzy hurtowi IT. Niektóre z nich obejmują następujące elementy.
- Ryczałt – W tym przypadku sprzedawca IT pobiera stałą kwotę od firmy. Firma następnie rachunki kwoty do swoich klientów na ich koniec. To może wydawać się opłacalny model, ale to daleko od ideału.
- Procent od sprzedaży – To samo, co powyżej, z wyjątkiem sprzedawcy wziąć jest pewien procent tego, co sprzedają do swoich klientów za pośrednictwem klienta.
- Stawka projektu – Tutaj, sprzedawca przychodzi do firmy z szacunkami, co to zajmie, aby zakończyć konkretny projekt. Klient następnie rachunki projektu do swoich klientów.
- Stawka godzinowa – Niektórzy dostawcy IT oferują stawki godzinowe lub stawki projektowe plus miesięczną opłatę za swoje usługi.
- Umowa na czas określony – Niektórzy partnerzy IT oferują umowy na czas określony, które pomagają klientowi zaoszczędzić pieniądze i zatrzymać ich w pobliżu aż do zakończenia projektu.